Μεταφορικά

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται σε όλη την Ελλάδα μέσω της εταιρείας που θα επιλέξετε (προς το παρόν συνεργαζόμαστε μόνο με τα Elta Courier) σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών, ωστόσο το κατάστημά μας επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να χρησιμοποιήσει άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών εάν κριθεί απαραίτητο.

Στις περιπτώσεις δυσπρόσιτων περιοχών ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε διάστημα 3-5 εργάσιμων ημερών.

Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 2€

Για αγορές άνω των 90€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για αγορές κάτω των 90€ η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι 4€.
Τα δωρεάν μεταφορικά δεν ισχύουν σε περίπτωση δεμάτων μεγάλου όγκου.

(Σημείωση: Σε περίπτωση σφάλματος του υπολογισμού των μεταφορικών ή των τρόπων αποστολής, από την πλατφόρμα του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπερισχύουν οι όροι που αναγράφονται σε αυτήν την σελίδα)
Το κατάστημα θα επικοινωνήσει μαζί σας για περεταίρω διευκρινήσεις.

Πολιτική επιστροφών

Οι επιστροφές των προϊόντων θα γίνονται δεκτές έπειτα από επικοινωνία με το κατάστημα μας.
Τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν τον αγοραστή και το κόστος θα είναι στα 4€.
Εξαιρούνται οι περιπτώσεις από αμέλεια δικιά μας, στις οποίες θα επιβαρύνουν το κατάστημα μας όπως:
1. Λάθος αποστολή προϊόντος (π.χ. λάθος νούμερο, λάθος χρώμα)
2. Ελαττωματικό προϊόν


Σχετικά με τις επιστροφές των προϊόντων θα πρέπει να είναι αυστηρά στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε χωρίς φθορές ή ελαττώματα στην αρχική τους συσκευασία καθώς και η αντίστοιχη απόδειξη αγοράς.
Παραδείγματα που τα αιτήματα επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτά είναι να έχει αφαιρεθεί το συνοδευτικό καρτελάκι της εταιρείας, να έχει πλυθεί.
Αφού παραληφθεί το προϊόν θα προηγηθεί πρώτα ποιοτικός έλεγχος από την εταιρία μας και θα εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Στην περίπτωση αλλοίωσης του προϊόντος, δεν θα γίνονται δεκτές οι επιστροφές και ο πελάτης θα επιβαρύνεται τα έξοδα επαναποστολής προς αυτόν.
Οι επιστροφές των χρημάτων θα γίνονται σε διάστημα εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.

Οι επιστροφές θα γίνονται πάντα με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών του καταστήματός μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει διαφορετική εταιρεία από τις συνεργαζόμενες τότε τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο.

(Σημείωση: Στις επιστροφές το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην παραλάβει το δέμα εάν δεν τηρηθούν τα ανωτέρω).

Ελαττωματική Συσκευασία

Σε περίπτωση που η συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική εταιρεία σας παραδώσει κατεστραμμένη συσκευασία:
Παρακαλώ μην δεχτείτε την παραγγελία (άρνηση παραλαβής)
Αν εν τέλη γίνει παραλαβή του δέματος παρακαλώ να μην ανοιχτεί η συσκευασία και να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό στο παρακάτω email.
Email: info@pallasbrand.gr


Διαφορετικά δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξουμε τυχών θέματα που μπορεί να προκύψουν σχετικά με την παραγγελία σας.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε ένα βίντεο με το άνοιγμα της συσκευασίας.